Jdi na obsah Jdi na menu
 


RBP: Upozornění pro pojištěnce

21. 9. 2017

 

 

S blížícím se konečným termínem pro změnu zdravotní pojišťovny od ledna 2018 jsou pojištěnci Revírní bratrské pokladny stále vystavováni tlaku náborových pracovníků dalších zdravotních pojišťoven, kteří stále ještě neeticky využívají situace v OKD k podvodnému tvrzení, že finanční problémy OKD znamenají obdobné potíže i pro Revírní bratrskou pokladnu.


To je samozřejmě zcela účelové a zavádějící tvrzení. Zdravotní pojišťovny totiž hospodaří naprosto samostatně a nejsou se žádnou, byť sebevětší firmou, majetkově nijak propojeny. Navíc díky stoprocentnímu přerozdělování veškerého vybraného pojistného mezi všemi zdravotními pojišťovnami se eventuální výpadky příjmů od sebevětší firmy promítne rovnoměrně vůči všem zdravotním pojišťovnám.


Hovoříme-li v této souvislosti o OKD, je třeba zdůraznit, že v současné době regulérně hradí pojistné na zdravotní pojištění a jeho situace zřejmě spěje k pozitivnímu řešení.


Doporučujeme proto veškeré nabídky našim pojištěncům na změnu zdravotní pojišťovny důkladně zvážit a ověřit si sdělované údaje. Potřebné informace vám rádi poskytneme na kterémkoli kontaktním místě RBP nebo na bezplatné lince 800 213 213.


Případné zájemce o pojištění u RBP upozorňujeme, že mohou navštívit kterékoliv kontaktní pracoviště nebo prostřednictvím webové stránky vyplnit svými údaji elektronický formulář. Na základě tohoto požadavku zaměstnanec pojišťovny vytiskne originál přihlášky, za pojišťovnu ji podepíše a prostřednictvím pošty odešle na adresu zájemce. Registrace je platná v okamžiku, kdy pojištěnec podepíše originál přihlášky a zašle v odpovědní obálce zpět pojišťovně. Poštovné samozřejmě hradí Revírní bratrská pokladna. Termín přeregistrace se uzavírá k 30. září.

 

 

 

 

 

 

autor, zdroj: RBP